Vďaka nemu ste mohli prvé pískanie pneumatík počuť z rádií už na jeseň v roku 1995, kedy odvysielal prvú motoristickú reláciu v rádiu Lumen. To odštartovalo jeho kariéru. Volala sa automotoklub a mala vyše 500 dielov. Presne o osem rokov neskôr Rasťo Chvála začal externe vyrábať motoristickú prílohu pre denník SME, pričom spolupráca pokračovala a o dva roky neskôr, pre ten istý denník vytvoril portál AUTO.SME.SK, ktorý sa stal najčítanejším automobilovým webom!
Dnes už Rasťo vytvára obsah sám pre seba a sám je médiom. Spoznajte jedného z najafinitejších slovenských YouTuberov.
„Ak ste hľadali influencera, ktorého sledujú najmä muži (95 % na YouTube, 87 % na Instagrame), tak ste ho práve našli. Na Slovensku nepoznám iného influencera s tak silnou testosterónovou cieľovou skupinou! „
Jana Malaga, Špecialistka na influencer marketing a obsahový marketing
20. júla 2019
Instagram, YouTube