O projekte
236
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-236,stockholm-core-1.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.7,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Influencer barometer

O čo ide?

  • Influencer barometer je ukazovateľ výkonnosti konkrétnych influencerov a blogerov z rôznych oblastí.
  • Ide o výnimočných ľudí, ktorí tvoria zaujímavý obsah a neustále napredujú.
  • Z formálnej stránky ide o prehľadnú infografiku, ktorá vám stručne rozpovie ich príbeh.
  • Zahŕňa aktuálne štatistiky, čísla a tie najzaujímavejšie informácie, o ktorých ste doteraz možno netušili.
  • Z obsahovej stránky sa zameriava najmä na sociálne siete, ktoré využíva konkrétny influencer, jeho záľuby, zameranie či demografické údaje o publiku.
  • Každá infografika je pre každého influencera jedinečná.

V Influencer barometri nájdete Crème de la Crème slovenskej influencerskej scény.

Ako si vyberáme členov do Influencer barometra?

Ide o kvalitatívny prierez slovenských blogerov, youtuberov, instagramerov a iných známych osôb.

Selekcia nezohľadňuje počet fanúšikov na konkrétnej sociálnej sieti. Pretože vieme, že kvantita ǂ kvalita.

Ide o ľudí, ktorí majú nadhľad, sú prezieraví, talentovaní a svoj úspech nenechávajú na náhodu.

Prečo vznikol Influencer barometer?

Od okamihu, ako sme začali organizovať anketu BLOGER ROKA®, sme si vybudovali prvenstvo v počte kontaktov na influencerov z rozličných oblastí.

Zo všetkých slovenských agentúr realizujeme najviac kampaní nielen so slovenskými, ale aj s českými influencermi.

Podľa prieskumov sme zistili, že ľudia mnohokrát vyhľadávajú základné informácie o tom, koľko rokov má konkrétny influencer, v akom meste býva, čím sa zaoberá a podobne.

Preto sme sa rozhodli nielen tieto údaje zhrnúť do prehľadnej infografiky pre každý profil zvlášť, ktorá vám danú osobu priblíži nielen z profesijnej, ale i po súkromnej stránke.

Ciele Influencer barometra

  • Zviditeľniť talenty z rozličných oblastí,
  • Upozorňovať na poctivú prácu slovenských influencerov,
  • Uľahčiť vyhľadávanie informácií o influenceroch,
  • Ľahšia selekcia influencerov na Slovensku podľa vlastných preferencií,
  • Uverejňovanie reálnych štatistík a percentuálneho zastúpenia publika,
  • Propagácia materskej firmy Content agency, ktorá sa ako jediná venuje influencer marketingu do takej miery a v takom rozsahu.

Influencer barometer zastrešuje agentúra Content agency.